Správa telekomunikačných zariadení a informačných technológií (ďalej TZIT) je služba, ktorá v našom portfóliu uzatvára víziu komplexnej starostlivosti o klienta. Vďaka tejto službe sa klient môže sústrediť na hlavnú oblasť svojho podnikania, pričom starostlivosť o zariadenia a služby prenecháva odborníkom v danej oblasti.
Aké služby ponúkame v správe TZIT?
- Správa serverov u klienta, alebo priamo v našom dátovom centre
- Správa virtuálnej ústredne, teda hlasové pobočkové ústredne VoIP
- Správa LAN siete
- Správa WAN siete
- Servis a údržba hardvéru
- Dodávka hardvéru
- Inštalácia softvéru
- Konfigurácia hardvéru a softvéru
- Microsoft 365 (distribúcia, nasadenie a správa služieb)
- Profylaktika, teda odstraňovanie príčin vzniku porúch
- Komplexný audit
- Návrhy a nasadenie kamerových systémov
Aké výhody garantujeme naším klientom?
- Najväčšou devízou je stabilná a kvalitná personálna základňa našich kvalifikovaných špecialistov, ktorí sú vám k dispozícii od prvých konzultácií, cez nastavenie služby až po aktívnu podporu počas celého trvania služby,
- Súčasťou služby nie je len čas našich odborníkov, ale aj ich flexibilita, skúsenosti a know-how, ktoré získavajú na každodennej báze pri riešení obdobných požiadaviek,
- Súčasné informačné systémy sú natoľko zložité a rozsiahle, že je takmer nemožné, aby rozvoj aj údržbu dokázal zastrešiť jeden správca siete,
- Inováciami žijeme, čo vám dokážeme aj pri správe vašich zariadení. Tak ako my, aj vaše zariadenia budú držať krok s najnovšími technológiami
- Zaručujeme dostupnosť našej Zákazníckej linky aj našich technických zásahov nonstop, tj. 24/7/365,
- Množstvo požiadaviek vieme vybaviť aj prostredníctvom vzdialenej správy, ak to však situácia nedovoľuje, zabezpečíme výjazd technika a jeho fyzickú prítomnosť priamo u vás,
- Kvalita služby je podčiarknutá vysokým SLA (service level agreement)
alebo nás kontaktujte emailom na vnet@vnet.sk