Spokojnosť na
prvom mieste

Virtuálna ústredňa prináša do firiem
funkcionalitu veľkej pobočkovej ústredne

Nízke počiatočné
investície do zriadenia
služby

Optimalizácia nákladov
na hlasové služby

Profesionálna funkcionalita
pre každého

Hladká migrácia bez prerušenia služby

Vysoká dostupnosť a kvalita hovorov

Každá virtuálna ústredňa je inštalovaná v oddelenom priestore na spoločne využívanom serverovom clustri. Ten je fyzicky umiestnený v našom dátovom centre, čím sa zaisťuje 100% dostupnosť a vysoká kvalita hovorov. Naše virtuálne ústredne využívajú softvér Asterisk.

Bezpečnosť a profesionálna starostlivosť

Prostredníctvom služby SPRÁVA získava vaša virtuálna ústredňa profesionálnu starostlivosť. Naši hlasoví špecialisti zabezpečia jej konfiguráciu, pravidelnú aktualizáciu a dohliadnu na aplikovanie bezpečnostných politík. V prípade, že máme vašu virtuálnu ústredňu v plnej správe preberáme zodpovednosť za fraudy (podvodné zneužitie) a škody spôsobené neoprávneným vniknutím.

Štandardné funkcie

  • Pripojenie klapiek
  • Číslovanie a pomenovanie klapiek podľa vášho želania
  • CLIP - zobrazuje vám číslo volajúceho
  • CLIR - nezobrazuje vaše číslo volanému
  • Prepojenie prebiehajúceho hovoru
  • Presmerovanie, blokovanie hovorov, DND funkcia nerušiť
  • Virtuálne klapky so skupinovým zvonením
  • Volacie skupiny – ring group
  • Odkazová schránka – posielanie odkazov na mailovú adresu
  • Prehľad všetkých volaní – billing systém

Inteligentné doplnkové funkcie

  • Nahrávanie hovorov
  • Interaktívne hlasové menu (IVR)
  • Hudba pri čakaní podľa želania (MOH)
  • Vlastná odkazová služba
  • Podrobný on-line výpis hovorov vrátane možnosti prehratia / stiahnutia nahrávky hovoru
  • Obmedzenie volania pre jednotlivé klapky
  • Automatické smerovanie hovorov cez výhodnejšieho operátora
  • Presmerovanie prevádzky v prípade zlyhania pripojenia (failover)
  • Pripojenie klapky kdekoľvek na svete
  • Možnosť pripojiť mobilné telefóny (Voice over Wireless)
  • Konferenčné miestnosti
  • Aplikácie podľa vášho želania
Pošlite mi ponuku

alebo nás kontaktujte emailom na vnet@vnet.sk

Blog

Mgr. Vladimír Kupčo

Ako udržať prevádzku firmy počas pandémie

Najcennejším zdrojom potrebným pre udržanie prevádzky firmy počas pandémie sú ľudia. Okrem toho, že sú najťažšie nahraditeľní, sú aj najzraniteľnejší. Ako môžeme zabezpečiť nepretržitú prevádzku firmy a pritom čo najlepšie ochrániť našich kolegov?

Čítať článok

Vladimír Stopka

Ako si poradiť s DDoS útokmi

Už v minulosti sme sa v blogoch viackrát venovali téme DDoS útokov, tak prečo to omieľame stále dookola? Pretože ubrániť sa DDoS útoku stále nie je vôbec jednoduché a ako stúpa sofistikovanosť útokov, spolu s tým sú potrebné stále nové a nové riešenia.

Čítať článok

Lukáš Kleščinec

IPv6 seriál: adresácia

Neviem ako si na svoj prvýkrát spomínate vy, ale keď som sa ja pozrel prvýkrát na IPv6 adresu, zostal som celkom zhrozený a v obavách. Adresy zrazu obsahovali písmená a boli podstatne dlhšie. Pomyslel som si, že robiť nejaký subnetting bez chyby, nemýliť sa v zápisoch a podobne, je nemožné.

Čítať článok