

Černyševského 48, Bratislava
Pozícia umožňuje aj prácu z domu

Plný úväzok
Dohodou

1 500 Eur / mesiac
od 1500 € mesačne brutto (vrátane variabilnej zložky; celkový balík odmeňovania závisí od skúseností a znalostí kandidáta)
Máš rád/rada poriadok v procesoch, zmysel pre detail a baví ťa organizovať veci okolo seba? Si komunikatívny/a, systematický/á a nebojíš sa administratívy? Ak máš rád/rada nakupovanie a láka ťa svet technológií — si možno práve ten človek, ktorého hľadáme.
Pridaj sa k nám a pomôž nám, aby všetko, čo vo VNET-e potrebujeme, dorazilo presne tam, kam má — rýchlo a bez chaosu.
zabezpečovanie nákupu tovaru a materiálu (predovšetkým IT HW a SW)
komunikácia s dodávateľmi, partnermi, kuriérskymi spoločnosťami a objednávanie kuriérskych služieb
koordinácia priebehu objednávok od požiadavky až po doručenie a ich priebežná aktualizácia v internom procesnom systéme
zabezpečenie internej komunikácie so zamestnancami počas celého nákupného procesu
spracovanie a kontrola prijatých objednávok a súvisiacej administratívy
zabezpečenie príjmu a výdaja tovaru na sklad, práca so skladovým modulom (SW Pohoda)
kontrola správnosti dokladov po účtovnej aj skladovej stránke
riešenie logistiky, evidencia nedodaného tovaru a vybavovanie reklamácií
dohľad nad dodržiavaním interných procesov
sledovanie trhu a cenového vývoja a aktívne vyhľadávanie najvýhodnejších riešení
Ak sme Ťa zaujali popisom práce, je niekoľko kľúčových vlastností, na ktorých nám u nového človeka najviac záleží:
Prvý krok je na Vás, stačí vyplniť krátky dotazník a pripojiť životopis a možno aj motivačný list.
Každý z uchádzačov od nás dostane odpoveď a to buď telefonicky alebo e-mailom.
Tešíme sa na Váš životopis a potenciálnu spoluprácu!